| Register | Members | Radio & TV | Games | Quran | Calendar | Search |
| Poetry and Ghazals Largest Urdu Poetry/Shayari/Shairi/Gazal Collection. Read & Share Urdu Ghazals, Nazam/Urdu Poems, Ashaar, Qittat, Rubai/Rubayee. Join Bait Bazi Enjoy Funny/Mazahiya Urdu Poetry, or read designed urdu poetry. |
![]() |
| LinkBack | Thread Tools | Rate Thread | Display Modes |
| ||||
| Wo Eshq Jo Hum Say Routh Gia -------------------------------------------- 1) Wo Eshq Jo Hum Say Routh Gia Ab Us Ka Haal Sunayey Kia Koee Mehar Nahi Koee Qhar Nahi Pher Sacha Sher Sunaye Kia 2) Ak Hejar Jo Hum Ko Lahaq Hai Ta Dair Usay Dhorayey Kia Wo Zehar Jo Dil Main Utaar Liya Pher Us Kay Naaz Uthaye Kia 3) Pher Aankhain Lahoon Say Khali Hain Yah Shamein Bujhnay Wali Hain Hum Khud Bhi Kese Kay Sawali Hain Is Baat Per Hum Sharmaye Kia 4) Ak Aag Ghum -e- Tanhaee Ke Jo Saray Bdan Main Phail Gaee Jab Jesam He Sara Jalta Ho Pher Daman -e- Dil Bachaye Kia 5) Hum Nagma Sira Kuch Ghazloon Kay Hum Sourat Gar Kuch Khawoboon Kay Bay Jazba -e- Shouq Sunaye Kia Koee Khowab Na Ho Tu Bataye Kia
__________________ Kese Ke Yaad*Kese Ke Yaad* <<<<<<<<<<>>>>>>>>>> Taluq Torta Hoon Tu Mukammal Torr Deta Hoon Jisay Main Chorr Deta Hoon Mukammal Chorr Deta Hoon Yaqeen Rakhta Nahi Main Kese Kachay Taluq Per Jo Dhaga Tootnay Wala Ho Us Ko Torr Deta Hoon |
| Sponsored Links |
| ||||
| niceeeeeeee
__________________ Don`t let me down Come to me now ![]() Who am I with-out you now I can`t go on I just wanna be with you !!! |
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |